ارسال طرح پیشنهادی تحقیق از طریق سیستم اتوماسیون ویژه دانشجویان کارشناسی ارشد ورودی ۸۷ و ماقبل آن (خیلی خیلی مهم)

 

ارسال طرح پیشنهادی تحقیق از طریق سیستم اتوماسیون ویژه دانشجویان کارشناسی ارشد ورودی ۸۷ و ماقبل آن (خیلی خیلی مهم(

با اطلاع کلیه دانشجویان ۸۷ و ماقبل آن که طرح پیشنهادی تحقیقشان را در گروه علمی دانشکده به تصویب رسانده اند و لی هنوز موفق به دفاع نشده اند می رساند که می بایست به روش زیر طرح خود را به دانشگاه ارسال نمایند:


۱-با آی دی و پس ورد شخصی وارد سیستم اتوماسیون اموزشی دانشگاه (sess) شده و گزینه “رساله” و سپس گزینه “رساله جدید” را انتخاب نمایید که پس از آن وارد صفحه مربوط به امور پایان نامه ها خواهید شد.
۲-در قسمت سمت راست بالای صفحه با انتخاب گزینه “طرح تحقیق” و بوسیله دکمه Browse فایل ورد طرح تحقیق پیشنهادی را جستجو و با گزینه ارسال ، پیوست نمایید. نتیجه کار را می توانید در پایین صفحه و در یک جدول مشاهده کنید . در صورتی که بخواهید فایل اصلاح شده را مجدداً بفرستید گزینه حذف را کلیک نموده و از ابتدا روند را تکرار نمایید.


۳-سپس عنوان فارسی و انگلیسی پایان نامه را تایپ نمایید.

۴-سپس علامت تیک بالای صفحه را کلیک نمایید. مجدداً وارد صفحه رساله جدید می شوید. دوباره از این جدول طرح خود را که در مرحله “تکمیل اولیه توسط دانشجو” می باشد، انتخاب نمایید.

۵-در پایین این صفحه که قبلاً قسمتی از اطلاعات آن را تکمیل کردید، تاریخ تصویب طرح در دانشگاه را وارد نمایید برای این منظور نام خود را از جدولی که در قسمت طرح های پیشنهادی تصویب شده تحصیلات تکمیلی در اطلاعیه های موجود در سایت دانشکده آمده است جستجو و تاریخ بالای جدول فوق را به عنوان تاریخ تصویب در دانشگاه وارد نمایید.


۶-در قسمت “افزودن عضو کمیته دفاع” ، استاد راهنما و اساتید مشاور را انتخاب نمایید.


در این قسمت به نکات زیر توجه نمایید:


*
در انتخاب سهم استاد راهنما دقت نمایید. در صورتی که از راهنمایی ۲ استاد راهنما استفاده می نمایید عدد مربوطه از ۱۰۰ درصد به ۵۰ تغییر می یابد.


**
نام اساتید پردیس مهندسی غیر فعال است. از انتهای لیست گزینه دانشکده مهندسی …. را انتخاب نمایید نه پردیس مهندسی….


***
در صورت نیاز به اصلاح نام استاد راهنما و مشاورین می توانید در جدولی که در پایین صفحه ایجاد شده کلیک و با انتخاب گزینه حذف از ابتدا روند را تکرار نمایید.


****
در صورتی که اساتید شما غیر هیات علمی دانشگاه شیراز باشند اطلاعات خواسته شده مربوط به استاد را در قسمت ایجاد کاربر غیردانشگاهی (box آبی رنگ منتهی الیه سمت چپ)  وارد نمایید.

تاکید می شود که حتما از طریق نوع کاربر، کاربر برون سازمانی را انتخاب ننمایید چون اطلاعات برای ادامه کار ناقص ثبت خواهد شد.

در مورد اساتید دانشگاه صنعت حتما از طریق گزینه ایجاد کاربر غیر دانشگاهی اسناد مورد نظر را انتخاب نمایید و وجود نام اساتید دانشگاه صنعت در لیست اتوماسیون آموزشی دانشگاه شیراز مورد نظر نمی باشد.


۷-پس ازتکمیل موارد فوق و دقت در مورد صحیح بودن همه اطلاعات موجودگزینه پایان نامه اینجانب قبلاً در تاریخ فوق تصویب شده است ولی هنوز از پایان نامه دفاع نکرده ام” را انتخاب نمایید. از این مرحله به بعد هیچ گونه تغییری توسط دانشجو امکان پذیر نمی باشد و دانشجو صرفاً می تواند از طریق همان گزینه “رساله” در صفحه اول ورود به سیستم اتوماسیون آموزشی روند ادامه کار و تایید تحصیلات تکمیلی دانشگاه را مشاهده نمایید.

خواهشمند است دقت نمایید که وارد کردن اطلاعات فوق در اسرع وقت الزامی است و با توجه به این که در آینده نزدیک انتخاب زمان دفاع هم از طریق سیستم انجام خواهد گرفت، بدون ارسال طرح امکان انتخاب زمان دفاع وجود ندارد.

 

 

با آرزوی موفقیت روزافزون
مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشکده