انتخاب زمان ارائه گزارش درس سمینار ویژه

جهت تعیین زمان ارائه درس سمینار ویژه، می بایست پس از هماهنگی با استاد درس(دانشجویان رشته حقوق و ابزار دقیق و فناوری اطلاعات که استاد ناظرشان مشخص است می بایست با استاد ناظر هم هماهنگ کنند( یکی از زمان های پیشنهادی دانشکده را از طریق تماس تلفنی به خانم محمدنژاد اطلاع داده تا زمان مورد نظر به نام شما به صورت دستی ثبت گردد. ۳۶۴۶۰۱۶۵
جهت قطعی شدن زمان ارائه حتماً نامه های زیر را ۱۵ روز قبل از ارائه سمینار که به تایید استاد ناظر(دانشجویان رشته حقوق و ابزار دقیق و فناوری اطلاعات که استاد ناظرشان مشخص است می بایست با استاد ناظر هم هماهنگ کنند و دانشجویان رشته فناوری اطلاعات که استاد ناظر مشخصی ندارند نیازی به هماهنگی با استاد ناظر نیست) شما رسیده است از طریق آدرس الکترونیکی زیر و یا شماره فاکس ۳۶۴۶۰۵۱۵ به دانشکده ارسال نمایید.(در صورت عدم دریافت نامه های مذکور در مهلت مقرر زمان شما حذف می گردد.)
E-mail:grads1@vu.shirazu.ac.ir
تذکر بسیار مهم: دانشجویان محترم توجه داشته باشند که زمان مورد نظر جهت ارائه (تاریخ و ساعت) و فایلهای مربوط به ارائه سمینار را باید حداکثر تا ده روز قبل از ارائه در سیستم اتوماسیون آموزشی دانشگاه (جایی که قبلا ثبت سمینار را انجام داده اید) ثبت کرده و سیستم را قطعا ده روز قبل از ارائه به مرحله بعد ارسال نمایید در غیر این صورت سیستم به صورت خودکار بسته می شود و به شما اجازه ارائه در روز تعیین شده را نمی دهد.
لازم به ذکر است دانشجو زمانی می تواند سمینار ویژه خودرا ارائه کند که تمام مراحل در سیستم اتوماسیون آموزشی تمام شده باشد و سیستم عبارت منتظر برگزاری جلسه ارائه و ورود نمره را نشان دهد. بنابرین دانشجومی بایست بعد از ارسال سیستم به مرحله بعد مدام سیستم را چک کرده و پیگیری نماید تا کاربران مختلف سیستم را به مرحله بعد ارسال کنند.

متذکر می گردد که مهلت مشخص شده به هیچ عنوان قابل تمدید نمی باشد.
دانشجویان محترم می بایست ۱۵روز قبل از ارائه نسبت به تسویه حساب با دانشکده اقدام نمایند.

بدین ترتیب شما دانشجوی عزیز قاعدتاً تا این مرحله باید موارد زیر را انجام داده باشید:
۱-هماهنگی با اساتید درس و ناظر( مربوط به کسانی که استاد ناظر دارند) جهت روز و تاریخ ارائه درس سمینار ویژه
۲- تماس با دانشکده و انتخاب ثبت زمان مورد نظر
۳- ارسال فرم هایی که به تایید استاد ناظر رسیده در زمان مقرر
۴- هماهنگی با استاد ناظر که توسط دانشکده به دانشجو معرفی شده است و یا قبلا توسط گروه علمی مشخص شده است (در صورتی که استاد ناظر قبلا توسط گروه آموزشی مشخص شده است می بایست فرم استاد ناظر را نیز به تایید ایشان برسانید . “فرم-استاد-ناظر” )
۵- هماهنگی با کارشناس حسابداری دانشجویی دانشکده و انجام تسویه حساب کامل (دانشجویان محترم می بایست ده روز قبل از ارائه نسبت به تسویه حساب اقدام نمایند در غیر اینصورت اسم دانشجو از لیست حذف شده و مجوز دفاع به دانشجوداده نخواهد شد.)
۶- بررسی داشتن انتخاب واحد در کلیه نیمسال های تحصیلی تا ارائه درس سمینار ویژه (در صورت عدم ثبت واحد درس سمینار ویژه با کارشناس آموزشی مربوطه تماس بگیرید.)
۷- دانشجویان محترمی که از سقف مجاز سنواتشان گذشته و اقدامی برای تمدید سنوات نکرده اند دقت نمایند که در صورتی که قصد ارائه دارند حتما باید قبلا جهت دریافت مجوز اقدام کرده باشند.
بعد از انتخاب زمان ارائه سمینار در جدول به روش فوق و انجام کلیه مراحل اداری که در متن بالا به صورت خلاصه آمده است، جهت درخواست مجوز برگزاری ارائه از دانشگاه می بایست به شرح زیر عمل گردد:
تاکید می شود که : بعد از تکمیل و ارسال فرم های داخلی دانشکده مربوط به زمان ارائه (موارد ذکر شده در بالا) می بایست جهت انتخاب زمان ارائه و دریافت مجوز از طریق سیستم اتوماسیون آموزشی (sess) به شرح زیر عمل نمایند:
۱- با آی دی و پس ورد شخصی وارد سیستم اتوماسیون آموزشی دانشگاه (sess) شده و گزینه ” سمینار ویژه” و سپس گزینه ” ثبت طرح سمینار” را انتخاب نمایید که پس از آن وارد صفحه مربوط به امور سمینار ها خواهید شد.
(تذکر: درصورت عدم انجام امور مربوط به تسویه حساب یا مشکلات آموزشی این گزینه غیر فعال می باشد.)
شما قبلاً در این صفحه موضوع سمینار را ضمیمه وعناوین فارسی و انگلیسی سمینار و استاد درس سمینارتان را مشخص کردید.
۲- در قسمت انتهایی فرم، تاریخ و ساعت ارایه سمینار و مکان خود را وارد نمایید. اتنخاب همه این موارد الزامی است.
نکته: برای انتخاب مکان فقط انتخاب یکی از گزینه ها کافی است و در واقع مکان ارائه دانشجو روز دفاع توسط واحد انفورماتیک مشخص می شود.
تذکر مهم: دقت نمایید که تاریخ و ساعتی را که در فرم مذکور تایپ می کنید همان تاریخ و ساعتی است که قبلاً با خانم محمدنژاد هماهنگ کرده اید و فرم های مربوط به تایید اساتید درس و ناظر آن را برای ما ارسال کردید. در این مرحله هر ساعت و زمانی را به غیر از آنچه قبلاً از طریق جدول با هماهنگی خانم محمدنژاد انتخاب کردید تایپ نمایید دانشکده در جریان تغییر قرار نخواهد گرفت و عواقب ایجاد هر گونه مشکل اعم از موجود نبودن فضای مناسب و عدم همکاری کارمندان دانشکده در برگزاری ارائه و … به عهده دانشجو می باشد.
در صورتی که موفق به تایپ ساعت و زمان در مکان مخصوص نشدید مکان نما را در خانه مورد نظر قرار داده و کلید space را فشار دهید.
۵- زمانی که تمام مواردی که سیستم از شما خواسته را وارد کردید فرم را جهت تایید به استاد درس ارسال نمایید بعد از تایید استاد درس فرم در دسترس دانشکده جهت تایید قرار خواهد گرفت.
از این مرحله به بعد هیچ گونه تغییری توسط دانشجو امکان پذیر نمی باشد و دانشجو صرفاً می تواند از طریق همان گزینه “سمینار ویژه” در صفحه اول ورود به سیستم اتوماسیون آموزشی روند ادامه کار و تایید در ۱- تحصیلات تکمیلی بخش ۲- تحصیلات تکمیلی دانشکده ۳-تحصیلات تکمیلی دانشگاه را مشاهده نماید.
تذکر بسیار مهم ۱: با توجه به روند اداری موجود لازم است به گونه ای زمان بندی نمایید که قطعاً از زمانی که فرم مذکور را فعال کرده و به مرحله بعد ارسال می کنید حداقل ۱۰ روز تا زمان ارائه شما مهلت باشد. ۱۰ روز در برنامه نرم افزاری سیستم تعریف شده و امکان تغییر آن به هیچ عنوان وجود ندارد.
با توجه به همه موارد فوق و اتوماسیونی شدن سمینار ویژه خواهشمند است در موقع مقرر و دقیقاً طبق روال اقدام نمایید تا همکاران تحصیلات تکمیلی دانشکده شرمنده درخواستهای خارج از موقع شما دانشجوی عزیر نشوند!
در صورت عدم انتخاب زمان ارائه و یا تأخیر در ارسال فرمهای مذکور در تاریخهای معین شده دانشکده هیچ گونه مسئولیتی نسبت به عدم برگزاری جلسه دفاع از پایان نامه ندارد.توصیه می شود بعد از اتمام ارائه، قبل از انجام هر گونه امور اداری حتماً جهت کسب اطلاع از روند فارغ التحصیلی اطلاعیه مربوط را در سایت دانشکده، قسمت تحصیلات تکمیلی مطالعه نمایید.

با آرزوی موفقیت روز افزون
مدیریت آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشکده آموزشهای الکترونیکی
دانشگاه شیراز

 

به اشتراک بگذارید:Print this page
Print
Share on Facebook
Facebook
Share on LinkedIn
Linkedin
Tweet about this on Twitter
Twitter
Email this to someone
email