اطلاعیه شماره ۲ برگزاری امتحانات میان ترم نیمسال دوم۹۵ – ۹۴(نحوه واریز وجه پرداختی امتحانات میان ترم نیمسال دوم ۹۵ – ۹۴)

باسمه تعالی

اطلاعیه شماره ۲ برگزاری امتحانات میان ترم نیمسال دوم۹۵ – ۹۴(نحوه واریز وجه پرداختی امتحانات میان ترم نیمسال دوم ۹۵ – ۹۴)

بدینوسیله به اطلاع کلیه دانشجویان محترم متقاضی برگزاری امتحانات میان ترم نیمسال دوم ۹۵ – ۹۴ که در حوزه های امتحانی غیر از شیراز ،تهران ورودیهای قبل از نیمسال اول۹۲، دبی ،مالزی و ارمنستان شرکت مینمایند ؛ می رساندکه به ازای برگزاری هر یک از دروس امتحانی خود در حوزه های مذکور مبلغ دویست هزار ریال(۲۰۰۰۰۰ ریال) را به شرح زیر بصورت اینترنتی واریز نمایند تا امکان پرینت از کارت ورود به جلسه برای آنها فراهم شود.

تذکرات بسیار مهم:

الف)در خصوص دانشجویان ورودی نیمسال اول۹۲ به بعد متقاضی شرکت در امتحانات حوزه تهران به اطلاع میرساند که طبق توضیحات مندرج در دفترچه کنکور سازمان سنجش و شیوه نامه آزمون داخلی میبایست به ازای برگزاری هر یک از دروس امتحانی خود در حوزه مذکور مبلغ دویست هزار ریال(۲۰۰۰۰۰ ریال) را به شیوه اعلام شده در ذیل اطلاعیه، پرداخت نمایند تا امکان پرینت از کارت ورود به جلسه برای آنها فراهم شود.

ب) در خصوص دانشجویان متقاضی شرکت در امتحانات حوزه بابل به اطلاع میرساند که میبایست به ازای برگزاری هریک از دروس امتحانی خود در حوزه مذکور مبلغ دویست هزار ریال(۲۰۰۰۰۰ ریال) را به شرح زیر بصورت اینترنتی واریز نمایند تا امکان پرینت از کارت ورود به جلسه برای آنها فراهم شود.

روند مراحل:

۱-وارد سیستم اتوماسیون دانشگاه شیراز(sess) شوید.( www.sess.shirazu.ac.ir)

تذکر بسیار مهم:جهت واریز وجه پرداختی امتحانات از مرورگرهای Google Chrome یا Mozilla Firefox استفاده نمایید.

۲-در قسمت سمت راست صفحه ؛ لینک پرداخت هزینه آزمون های ترم را کلیک نموده و وارد صفحه جدید شوید.

p01

۳-دروسی را که جهت آنها آزمون میان ترم برگزار میشوند،یا قصد دارید در امتحان این دروس حاضر شوید را در قسمت انتخاب تیک بزنید،سپس گزینه پرداخت را انتخاب نمایید و وارد صفحه پرداخت اینترنتی بانک ملت شوید.(دروس کارگاهی و آزمایشگاهی که کلاس آنهاپس از امتحانات پایان ترم برگزار خواهند شد،نیازی به پرداخت هزینه آزمون ندارند)

p02

p03

۵-در این قسمت مشخصات عابر بانک خود را وارد نمایید و هزینه کلیه دروس انتخابی را یکجا پرداخت نمایید.

۶-پس از پرداخت هزینه آزمون میتوانید از کارت ورود به جلسه خود پرینت تهیه نمایید.(نحوه پرینت از کارت ورود به جلسه را از اطلاعیه شماره۳، موجود در سایت دانشکده مشاهده نمایید.)

با آررزوی موفقیت

مدیریت آموزش و تحصیلات تکمیلی

دانشکده آموزشهای الکترونیکی

دانشگاه شیراز

 

به اشتراک بگذارید:Print this page
Print
Share on Facebook
Facebook
Share on LinkedIn
Linkedin
Tweet about this on Twitter
Twitter
Email this to someone
email