اطلاعیه مهم واحد در مورد کلاسهای نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹

دانشجویان و اساتید محترم با توجه به آغاز نیمسال تحصیلی جدید از روز شنیه دوم اسفندماه، خواهشمند است به موارد زیر توجه فرمایید تا بتوانیم با یاری و همراهی شما عزیزان این نیم سال تحصیلی را با موفقیت سپری نماییم.

  • برنامه کلاسی در سیستم اتوماسیون آموزشی دانشگاه برای برخی کلاس‌ها هنوز کامل نیست و برنامه زمان‌بندی کلاسهای دانشکده را می‌توانید از طریق سایت دانشکده و همین اطلاعیه دانلود و ملاحظه فرمایید.
    توجه: خواهشمند است اگر این فایل مغایرتی با برنامه کلاسی هماهنگ‌شده و مورد تایید استاد و آموزش دارد، سریعا مورد را از طریق مکاتبات سیستم اتوماسیون آموزشی دانشگاه با واحد انفورماتیک (مهندس خرمی‌زاده) مطرح نمایید تا اصلاح لازم انجام پذیرد و دانشجویان عزیز کلاس هایشان را از دست ندهند.
  • متاسفانه به دلیل تعطیلی‌های زیاد و فشردگی برنامه کلاسی مجبور شده‌ایم در روزهای تعطیل ۷ اسفندماه (ولادت حضرت علی) و ۲۱ اسفندماه (مبعث حضرت رسول) و نهایتا ۲۸ اسفندماه کلاسهای دانشکده را برنامه‌ریزی نماییم، خواهشمند است که توجه فرمایید که در این تاریخ ها کلاسهای آنلاین همانند روزهای عادی دایر خواهد بود. (لازم به ذکر است، فعلا عید سعید فطر و روز شهادت حضرت علی(ع) در برنامه کلاسی نیست)
  • اگر در روزی که کلاس دارید لینک کلاس را در صفحه اول سیستم آموزشی مشاهده نکردید، به صفحه درس رفته و بر روی لینک ورود به کلاس مجازی کلیک نمایید، این لینک همیشه به شما اجازه دسترسی به کلاس مجازی درس موردنظرتان را می‌دهد.
  • استادان محترم توجه داشته باشند که کلاس ها به صورت منظم و سر ساعت اعلام‌شده در سیستم برگزار گردد و به هیچ عنوان کلاسی را خارج از زمان های موردتایید آموزش دانشکده یا برگزار ننمایند مگر اینکه ازقبل با آموزش و برگزاری کلاس‌ها هماهنگ کرده باشند.
  • جهت انجام تغییرات اضطراری در برنامه کلاسی حتما ابتدا باید با دانشجویان و سپس با آموزش(برای بررسی نداشتن تداخل با دیگر کلاسها)، هماهنگ شود، و نهایتا به اطلاع واحد انفورماتیک رسانده شود.
  • دانشجویان محترم درس تلاش نمایید تا در کلاسهای خود حضور مفید و موثر داشته باشید و در صورت امکان کلاسهای خود را با نرم‌افزارهایی مانند ZD Soft Screen Recorder ضبط نمایند و برای استفاده خودشان نگهداری کنند تا مشکلی برای مرور مطالب درسی پس از برگزاری کلاس نداشته باشند.
    لازم به ذکر است فعلا تا اطلاع ثانوی به دلیل مسائل فنی امکان در دسترس قرار دادن فایلهای آفلاین در سیستم اتوماسیون آموزشی دانشگاه وجود ندارد و به محض فعال شدن این امکان اطلاع رسانی کامل صورت می پذیرد، دانشکده در تلاش است تا روند آفلاین سازی کلاس ها هر چه سریعتر از سرگرفته شود و در دسترس قرار گیرد (تا انتهای اسفند)
    مجددا تاکید می‌شود همواره ممکن است تعدادی از کلاس های برگزار شدهبه دلایل فنی قابل بازبینی و دسترسی نباشند پس بهتر است دانشجویان هنگام برگزاری کلاس در صورت نیاز کلاس را ضبط نمایند تا در این مورد اطمینان خاطر داشته باشند.
  • دانشجویان محترم در صورت مشاهده مشکلات سیستم می‌توانند با شماره‌های مرکز فناوری اطلاعات دانشگاه شیراز ۰۷۱۳۶۱۳۲۲۲۲ و ۰۷۱۳۶۱۳۲۹۲۲ تماس حاصل فرمایند.
  • در هنگام حضور در کلاس دقت نمایید که استاد درس قبل از شروع مباحث ضبط کلاس را فعال نماید و اگر کلاس در ساعتی برگزار می‌شود که ناظر فنی به هر دلیل در کلاس حضور ندارد و استاد نیز به تذکر شما توجه نمی‌کند یا برای فعال‌کردن نیاز مشکل دارند، سریعا مورد را به واحد انفورماتیک دانشکده ۰۷۱۳۶۱۳۲۶۸۷ (مهندس خرمی‌زاده) اطلاع دهید.
  • اطلاعیه‌های سایت و پیامهای سیستم اتوماسیون آموزشی را به صورت روزانه چک نمایید تا مشکلی برای شما به وجود نیاید.

امید است با رعایت موارد بالا نیم سال تحصیلی جدید بدون مشکل و با موفقیت سپری شود.

دانشکده آموزشهای الکترونیکی دانشگاه شیراز

به اشتراک بگذارید:Print this page
Print
Share on Facebook
Facebook
Share on LinkedIn
Linkedin
Tweet about this on Twitter
Twitter
Email this to someone
email