انتخاب استاد درس و ارائه موضوع سمینار ویژه دانشجویان آموزش محور علوم اقتصادی

انتخاب استاد درس و ارائه موضوع سمینار ویژه دانشجویان آموزش محور علوم اقتصادی


به اطلاع دانشجویان آموزش محور می رساند که می بایست ۲ واحد درس سمینار ویژه را در نیمسال آخر اخذ نمایند.

واحد سمینار ویژه به سرپرستی ۱ نفر استاد درس و ۱نفر استاد ناظر انجام خواهد شد.

معرفی استاد درس سمینار ویژه به تحصیلات تکمیلی دانشکده

دانشجویان محترم در خصوص انتخاب و معرفی استاد درس می بایست از لیست اساتید پیشنهادی زیر استاد درس را انتخاب، و پس از هماهنگی با استاد، فرم زیر ( فرم ۱ ) را تکمیل کرده و به واحد تحصیلات تکمیلی دانشکده ارسال نمایید. شایان ذکر است دانشجو حداکثر یک ماه پس از تکمیل و ارسال این فرم فرصت دارد تا طرح پیشنهادی سمینار ویژه خود را طبق (فرم ۲ ) تهیه و به تایید استاد درس برساند و در سیستم اتوماسیون آموزشی جهت طرح در شورای آموزشی ثبت نماید.

فرم معرفی استاد درس سمینار ویژه به تحصیلات تکمیلی دانشکده(فرم ۱)

فرم درخواست تصویب موضوع و استاد درس سمینار ویژه (فرم ۲)

تذکر (۱): خواهشمند است از لیست های پیشنهادی نسبت به انتخاب استاد درس سمینار ویژه اقدام نمایید در غیر این صورت قبل از هرگونه اقدام و آغاز فعالیت با استاد مورد نظر با تحصیلات تکمیلی دانشکده تماس حاصل نمایید.

تذکر (۲):از طریق استاد یا تحصیلات تکمیلی دانشکده از ظرفیت پذیرش اساتید مطلع شوید.

توجه فرمایید در صورت تصویب و تایید گروه آموزشی مربوطه، انتخاب استاد درس و موضوع سمینار ویژه نهایی خواهد شد و دانشجو می تواند تحقیقات علمی خود را با استاد درس آغاز نماید.

نکته خیلی مهم:

می بایست از زمان ثبت سمینار ویژه در سیستم اتوماسیون تا انتخاب زمان ارائه حداقل یک ماه گذشته باشد. عواقب ناشی از عدم رعایت زمان فوق برعهده ی شخص دانشجو می باشد.

برای رفع هرگونه ابهام در مورد روند بررسی انتخاب استاد درس و واحد سمینار ویژه، مراحل زیر به اختصار توضیح داده می شود:

۱- ارسال فرم انتخاب استاد درس سمینار ویژه (فرم ۱) به تحصیلات تکمیلی دانشکده در مهلت مقرر اعلام شده

۲- ارسال طرح پیشنهادی سمینارویژه از طریق سیستم اتوماسیون آموزشی دانشگاه به استاد درس، بدین منظور باید گزینه سمینارویژه را انتخاب کرده و سپس کلید ثبت طرح سمینار ویژه را انتخاب کنید.

راهنمای ثبت سمینار ویژه در سیستم اتوماسیون آموزشی دانشگاه

۳- تایید  فرم درخواست تصویب طرح پیشنهادی سمینارویژه در سیستم اتوماسیون توسط استاد درس و ارسال به رئیس بخش جهت طرح در شورای آموزشی اقتصاد

۴- بعد از ثبت تصویب طرح توسط رئیس بخش در سیستم اتوماسیون آموزشی دانشگاه، اطلاع به کارشناس آموزش بخش جهت اخذ واحد درس سمینار ویژه توسط دانشجو

جهت اطلاع از ادامه روند کار مربوط به درس سمینار ویژه و چگونگی ارایه نهایی آن به نکات زیر توجه نمایید:

۱- نهایتاً دانشجو می بایست نتیجه کار علمی خود را در قالب گزارش سمینار ویژه بر اساس فرمت پیوست (فرم ۳ ) تهیه نموده و جهت بررسی و تایید نهایی به استاد درس ارسال نماید.

فرمت تهیه گزارش نهایی سمینار ویژه(فرم ۳)

توضیحات تهیه گزارش نهایی سمینار ویژه

۲-در صورت تایید گزارش کار توسط استاد درس، دانشجو می تواند ضمن هماهنگی با استاد درس نسبت به انتخاب زمان ارایه خود با مراجعه به اطلاعیه موجود در سایت دانشکده (بخش تحصیلات تکمیلی – اطلاعیه انتخاب زمان ارایه سمینار ویژه) اقدام نماید . جدول انتخاب زمان ارایه ۱۵ تا ۲۰ روز قبل از شروع هر دوره فعال خواهد شد.

۳- دانشجو لازم است حداقل ۱۰ روز قبل از زمان مورد نظر جهت ارایه سمینار ویژه، فرم امضا شده استاد درس مبنی بر موافقت جهت حضور در جلسه را به دانشکده تحویل نماید و بعد از انجام روال اداری استاد ناظر توسط دانشکده به دانشجو معرفی خواهد شد.

۴-در زمان نمره دهی در جلسه ارایه سمینار ویژه، استاد درس با ضریب ۲ و استاد ناظر با ضریب ۱ در فرم مخصوص نمره را ثبت می نمایند.

۵- مدت زمان در نظر گرفته شده جهت ارایه سخنرانی سمینار ۲۰ دقیقه و جهت پرسش و پاسخ ۵ دقیقه می باشد.

6- اخذ واحد سمینار ویژه و ارایه آن می بایست در آخرین نیمسال تحصیلی انجام شود ولی جهت تسریع در امور مربوطه، تصویب موضوع و انتخاب استاد درس قبل از نیمسال آخر باید انجام گردد.

7- سمینار ویژه باید به صورت سخنرانی عمومی، با اعلام قبلی و با حضور استاد درس و استاد ناظر ارائه گردد.

تذکر( ۳ ) ارائه حضوری سمینار ویژه در پایان هر نیمسال و به صورت گروهی خواهد بود.

با آرزوی توفیق روزافزون

مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشکده آموزشهای الکترونیکی

summary-address :

أحدث الإعلانات

اطلاعیه جامع ثبت نام وام دانشجویی نیمسال اول1404-1403
اطلاعیه جامع ثبت نام وام دانشجویی نیمسال اول1404-1403
توجه: طبق بخشنامه صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، به دانشجویان شاغل وام تعلق نمی‌گیرد. توجه: در حال حاضر تشکیل پرونده، ثبت مقطع و آپلود مدارک در سایت فعال می‌باشد ولی درخواست وام از 1403/09/01 لغایت 1403/09/14 فعال می‌شود. به اطلاع دانشجویان...
اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی و کارشناسی ناپیوسته سال تحصیلی 1403-1404 دانشگاه شیراز (به روز رسانی در تاریخ 23 مهرماه ۱۴۰3)
اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی و کارشناسی ناپیوسته سال تحصیلی 1403-1404 دانشگاه شیراز (به روز رسانی در تاریخ 23 مهرماه ۱۴۰3)
اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی و کارشناسی ناپیوسته سال تحصیلی 1403-1404 دانشگاه شیراز (به روز رسانی در تاریخ 23 مهرماه ۱۴۰3) راهنمای تکمیل فرایند ثبت نام اینترنتی لینک ثبت نام اینترنتی داوطلبان گرامی در صورت فراموشی شماره داوطلبی...
قابل توجه پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی و کارشناسی ناپیوسته پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی نیمسال اول سال تحصیلی 1403-1404 دانشگاه شیراز (به روز رسانی در تاریخ 22 مهرماه ۱۴۰3)
قابل توجه پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی و کارشناسی ناپیوسته پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی نیمسال اول سال تحصیلی 1403-1404 دانشگاه شیراز (به روز رسانی در تاریخ 22 مهرماه ۱۴۰3)
ضمن عرض تبریک و خیر مقدم و آرزوی موفقیت برای پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی و کارشناسی ناپیوسته (پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی) به اطلاع می رساند زمان ثبت نام حضوری به شرح ذیل می باشد . مدارک ثبت نام و توضیحات تکمیلی متعاقبا از طریق سایت دانشکده...

أحدث الأخبار

از خداییم و به سوی او باز می گردیم
از خداییم و به سوی او باز می گردیم
درگذشت استاد گرانقدر و عزیز دانشکده آموزش‌های الکترونیکی، دکتر محمد خادمی موجب اندوه و تأثر فراوان دانشجویان و دانشگاهیان دانشکده آموزش‌های الکترونیکی و دانشگاه شیراز گردید. مراتب تسلیت و همدردی عمیق و خالصانه استادان و دانشجویان دانشگاه را از این...
مسابقه عکاسی «تصویر ماندگار»
مسابقه عکاسی «تصویر ماندگار»
عکس‌ برگزیده ماه و سال در دانشگاه شیراز روابط‌عمومی دانشگاه شیراز از دانشگاهیان محترم (اعضای هیأت‌علمی، کارکنان و دانشجویان دانشگاه شیراز) دعوت می‌‌نماید تا با نگاه خلاقانه خود، براساس موضوعات اعلام‌شده در هرماه، لحظاتی‌ به یادماندنی‌ ثبت کنند و با...