بعد از انتخاب زمان دفاع

بعد از انتخاب زمان دفاع


بعد از انتخاب زمان دفاع در جدول به روش فوق و انجام کلیه مراحل اداری که در متن بالا به صورت خلاصه آمده است، جهت درخواست مجوز برگزاری دفاع از دانشگاه می بایست به شرح زیر عمل گردد :

تاکید می شود که : بعد از تکمیل و ارسال فرم های داخلی دانشکده مربوط به زمان دفاع (موارد ذکر شده در بالا) می بایست جهت انتخاب زمان دفاع و دریافت مجوز از طریق سیستم اتوماسیون آموزشی (sess) به شرح زیر عمل نمایند:

۱-    با آی دی و پسورد شخصی وارد سیستم اتوماسیون آموزشی دانشگاه (sess) شده و گزینه "رساله" و سپس گزینه "رساله جدید" را انتخاب نمایید که پس از آن وارد صفحه مربوط به امور پایان نامه ها خواهید شد.

(تذکر: درصورت عدم انجام امور مربوط به تسویه حساب یا مشکلات آموزشی این گزینه غیر فعال می باشد.)

شما قبلاً در این صفحه طرح پیشنهادی را ضمیمه وعناوین فارسی و انگلیسی پایان نامه و اعضای کمیته دفاع تان را مشخص کردید.

۲-  در قسمت انتهایی فرم، تاریخ و ساعت ارایه دفاع و مکان خود را وارد نمایید. انتخاب همه این موارد الزامی است.

در مورد مکان یکی از مکانهای پیشنهادی موجود در جدول را فقط انتخاب نمایید مکان قطعی دفاع، روز دفاع در دانشکده توسط واحد انفورماتیک به شما اعلام خواهد شد.

در صورتی که موفق به تایپ نشدید از گزینه Tools در بالای صفحه قسمت Pop-up Blocker و سپس Pop-up Blocker Setting را انتخاب و در آنجا آدرس http://sess.shirazu.ac.ir را وارد نمایید.

تذکر مهم: دقت نمایید که تاریخ و ساعتی را که در فرم مذکور تایپ می کنید همان تاریخ و ساعتی است که قبلاً از طریق جدول انتخاب زمان دفاع انتخاب کرده و فرم مربوط به تایید استاد داور آن را برای ما ارسال کردید. در این مرحله هر ساعت و زمانی را به غیر از آنچه قبلاً از طریق جدول انتخاب کردید تایپ نمایید دانشکده در جریان تغییر قرار نخواهد گرفت و عواقب ایجاد هر گونه مشکل اعم از موجود نبودن فضای مناسب و عدم همکاری کارمندان دانشکده در برگزاری دفاع و … به عهده دانشجو می باشد.

در صورتی که موفق به تایپ ساعت و زمان در مکان مخصوص نشدید مکان نما را در خانه مورد نظر قرار داده و کلید space  را فشار دهید.

۳- در قسمت بالای صفحه اطلاعات مربوط به کلمات کلیدی، فایل ورد و پی دی اف پایان نامه و … را وارد نمایید.

۴-    انتخاب نماینده به عهده تحصیلات تکمیلی دانشکده می باشد. به این ترتیب  که ابتدا کارشناس، نماینده تحصیلات تکمیلی را تعیین و به دانشجو جهت هماهنگی معرفی می نماید.

۵-     فرم را جهت تایید به اساتید داور ارسال نمایید. بعد از تایید اعضای کمیته فرم به صورت اتوماسیونی وارد مرحله بعد شده و در دسترس معاون آموزشی دانشکده قرار خواهد گرفت.

از این مرحله به بعد هیچ گونه تغییری توسط دانشجو امکان پذیر نمی باشد و دانشجو صرفاً می تواند از طریق همان گزینه "رساله" در صفحه اول ورود به سیستم اتوماسیون آموزشی روند ادامه کار و تایید در ۱- تحصیلات تکمیلی بخش ۲- تحصیلات تکمیلی دانشکده ۳-تحصیلات تکمیلی دانشگاه را مشاهده نماید.

تذکر بسیار مهم ۱: با توجه به روند اداری موجود لازم است به گونه ای زمان بندی نمایید که قطعاً از زمانی که فرم مذکور را فعال و به مرحله بعد ارسال می کنید، حداقل ۱۰ روز تا زمان دفاع شما مهلت باشد. ۱۰ روز در برنامه نرم افزاری سیستم تعریف شده و امکان تغییر آن به هیچ وجود ندارد.

تذکر بسیار مهم ۲: بین زمان تصویب طرح در دانشکده تا زمان دفاع حداقل ۴ ماه باید فاصله باشد. زمان مذکور در برنامه نرم افزاری سیستم تعریف شده و امکان تغییر آن به هیچ وجه وجود ندارد.

با توجه به همه موارد فوق و اتوماسیونی شدن دفاع خواهشمند است در موقع مقرر و دقیقاً طبق روال اقدام نمایید تا همکاران تحصیلات تکمیلی دانشکده شرمنده درخواستهای خارج از موقع شما دانشجوی عزیر نشوند!

در صورت عدم انتخاب زمان دفاع و یا تأخیر در ارسال فرمهای مذکور در تاریخهای معین شده دانشکده هیچ گونه مسئولیتی نسبت به عدم برگزاری جلسه دفاع از پایان نامه ندارد

 

با آرزوی موفقیت روز افزون

 

مدیریت آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشکده آموزشهای الکترونیکی

 

دانشگاه شیراز

summary-address :

أحدث الإعلانات

اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان مرحله تکمیل ظرفیت مقطع کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی نیمسال دوم سال تحصیلی 1404-1403 دانشگاه شیراز (به روز رسانی در تاریخ 3۰ بهمن‌ماه ۱۴۰3)
اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان مرحله تکمیل ظرفیت مقطع کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی نیمسال دوم سال تحصیلی 1404-1403 دانشگاه شیراز (به روز رسانی در تاریخ 3۰ بهمن‌ماه ۱۴۰3)
اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان مرحله تکمیل ظرفیت مقطع کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی نیمسال دوم سال تحصیلی 1404-1403 دانشگاه شیراز (به روز رسانی در تاریخ 3۰ بهمن‌ماه ۱۴۰3)
اطلاعیه جامع ثبت نام وام دانشجویی نیمسال اول1404-1403
اطلاعیه جامع ثبت نام وام دانشجویی نیمسال اول1404-1403
توجه: طبق بخشنامه صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، به دانشجویان شاغل وام تعلق نمی‌گیرد. توجه: در حال حاضر تشکیل پرونده، ثبت مقطع و آپلود مدارک در سایت فعال می‌باشد ولی درخواست وام از 1403/09/01 لغایت 1403/09/14 فعال می‌شود. به اطلاع دانشجویان...

أحدث الأخبار

از خداییم و به سوی او باز می گردیم
از خداییم و به سوی او باز می گردیم
درگذشت استاد گرانقدر و عزیز دانشکده آموزش‌های الکترونیکی، دکتر محمد خادمی موجب اندوه و تأثر فراوان دانشجویان و دانشگاهیان دانشکده آموزش‌های الکترونیکی و دانشگاه شیراز گردید. مراتب تسلیت و همدردی عمیق و خالصانه استادان و دانشجویان دانشگاه را از این...
مسابقه عکاسی «تصویر ماندگار»
مسابقه عکاسی «تصویر ماندگار»
عکس‌ برگزیده ماه و سال در دانشگاه شیراز روابط‌عمومی دانشگاه شیراز از دانشگاهیان محترم (اعضای هیأت‌علمی، کارکنان و دانشجویان دانشگاه شیراز) دعوت می‌‌نماید تا با نگاه خلاقانه خود، براساس موضوعات اعلام‌شده در هرماه، لحظاتی‌ به یادماندنی‌ ثبت کنند و با...