نتایج انتقال از شیوه آموزش محور به پژو هش محور مهندسی فناوری اطلاعات ورودی دوم 95

نتایج انتقال از شیوه آموزش محور به پژو هش محور مهندسی فناوری اطلاعات ورودی دوم 95


نتایج انتقال از شیوه آموزش محور به شیوه آموزش-پژوهش محور (مهندسی فناوری اطلاعات ورودی  دوم ۹۵(

به اطلاع کلیه دانشجویان متقاضی تغییر شیوه آموزش محور به شیوه آموزش – پژوهش محور؛ رشته مهندسی فناوری اطلاعات آموزش محور می رساند، که ضمن بررسی نمرات کسب شده و معدل گیری دروس، اسامی زیر شرایط لازم راجهت انتقال ازشیوه آموزش محور به شیوه آموزش – پژوهش محور دارا می باشند.

 تذکر:نتیجه نهایی منوط به نظر کمیسیون  تحصیلات تکمیلی دانشگاه می باشد

خواهشمند است دانشجویان مذکور حداکثر تا پایان وقت اداری 7 اسفند ماه ۹۶ نسبت به تکمیل فرم موجود در اطلاعیه به آدرس grads1@vus.ir نمایند.

عدم ارسال به موقع فرم به منزله انصراف از تغییر شیوه تحصیل می باشد.

فرم درخواست انتقال از شیوه آموزش محور به شیوه آموزش-پژوهش محور

ردیف

نام خانوادگی

نام

شماره دانشجویی

رشته

توضیحات

۱

اشنا

مجتبی

۹۵۷۴۰۶۰

طراحی و تولید نرم افزار آموزش محور

 

 

۲

سالمی گرنفلی

مسعود

۹۵۷۴۰۹۶

طراحی و تولید نرم افزار آموزش محور

 

 

۳

باقری غازانی

علی

۹۵۷۴۰۶۴

طراحی و تولید نرم افزار آموزش محور

 

 

۴

جعفری اطهر

محمدمنتظر

۹۵۷۴۰۷۰

طراحی و تولید نرم افزار آموزش محور

 

 

5

حدادزاده نیری

زینت

۹۵۷۴۰۷۴

طراحی و تولید نرم افزار آموزش محور

 

6

رازقی جهرمی

مهدی

۹۵۷۴۰۸۵

طراحی و تولید نرم افزار آموزش محور

 

 

 

 

 

 

 

ردیف

نام خانوادگی

نام

شماره دانشجویی

رشته

توضیحات

۱

پیروز

فاطمه

۹۵۷۴۱۴۹

مدیریت سیستم های اطلاعاتی آموزش محور

 

 

۲

توانای مندی

جمال

۹۵۷۴۱۵۰

مدیریت سیستم های اطلاعاتی آموزش محور

 

 

۳

حق پناه جهرمی

فروغ

۹۵۷۴۱۵۹

مدیریت سیستم های اطلاعاتی آموزش محور

 

 

۴

حسینی

سیدعبدالرضا

۹۵۷۴۱۵۶

مدیریت سیستم های اطلاعاتی آموزش محور

 

 

۵

قیصری

افسانه

۹۵۷۴۱۹۰

مدیریت سیستم های اطلاعاتی آموزش محور

 

 

6

عبادتی

غزاله

۹۵۷۴۱۸۳

مدیریت سیستم های اطلاعاتی آموزش محور

 

 

 

 

 

 

 

ردیف

نام خانوادگی

نام

شماره دانشجویی

رشته

توضیحات

۱

یوسفی

مهران

۹۵۷۴۰۵۵

تجارت الکترونیکی آموزش محور

 

 

۲

حاجی زاده

هاشم

۹۵۷۳۹۹۴

تجارت الکترونیکی آموزش محور

 

 

۳

یکپایی نجف ابادی

رضوان

۹۵۷۴۰۵۴

تجارت الکترونیکی آموزش محور

 

 

۴

هاتفی

فخرالدین

۹۵۷۴۰۵۲

تجارت الکترونیکی آموزش محور

 

 

۵

امام

سیدعلی

۹۵۷۳۹۸۳

تجارت الکترونیکی آموزش محور

 

 

۶

معصومی

سمیرا

۹۵۷۴۰۴۶

تجارت الکترونیکی آموزش محور

 

 

 

 

summary-address :

Latest announcements

به روز رسانی اطلاعیه ثبت نام کارشناسی و کارشناسی ناپیوسته اول 1404 (به روز رسانی در تاریخ 28 مهرماه ۱۴۰۴)
به روز رسانی اطلاعیه ثبت نام کارشناسی و کارشناسی ناپیوسته اول 1404 (به روز رسانی در تاریخ 28 مهرماه ۱۴۰۴)
به روز رسانی اطلاعیه ثبت نام کارشناسی و کارشناسی ناپیوسته اول 1404 (به روز رسانی در تاریخ 28 مهرماه ۱۴۰۴) راهنمای تکمیل فرایند ثبت نام اینترنتی لینک ثبت نام اینترنتی
اطلاعیه ثبت نام کارشناسی پیوسته و ناپیوسته -اول 1404 (به روز رسانی در تاریخ 22 مهرماه ۱۴۰۴)
اطلاعیه ثبت نام کارشناسی پیوسته و ناپیوسته -اول 1404 (به روز رسانی در تاریخ 22 مهرماه ۱۴۰۴)
اطلاعیه ثبت نام کارشناسی پیوسته و ناپیوسته -اول 1404 (به روز رسانی در تاریخ 22 مهرماه ۱۴۰۴) راهنمای تکمیل فرایند ثبت نام اینترنتی لینک ثبت نام اینترنتی
اطلاعیه مقدماتی ثبت نام مقطع کارشناسی پیوسته اول 1404 (به روز رسانی در تاریخ 20 مهرماه ۱۴۰۴)
اطلاعیه مقدماتی ثبت نام مقطع کارشناسی پیوسته اول 1404 (به روز رسانی در تاریخ 20 مهرماه ۱۴۰۴)
ضمن عرض تبریک و خیر مقدم به پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته دانشکده آموزشهای الکترونیکی دانشگاه شیراز، به اطلاع می رساند اطلاعیه تکمیلی مربوط به ثبت نام، مدارک مورد نیاز و زمان ثبت نام و شروع کلاسها متعاقبا از همین طریق منتشر خواهد شد.

Latest News

از خداییم و به سوی او باز می گردیم
از خداییم و به سوی او باز می گردیم
درگذشت استاد گرانقدر و عزیز دانشکده آموزش‌های الکترونیکی، دکتر محمد خادمی موجب اندوه و تأثر فراوان دانشجویان و دانشگاهیان دانشکده آموزش‌های الکترونیکی و دانشگاه شیراز گردید. مراتب تسلیت و همدردی عمیق و خالصانه استادان و دانشجویان دانشگاه را از این...
مسابقه عکاسی «تصویر ماندگار»
مسابقه عکاسی «تصویر ماندگار»
عکس‌ برگزیده ماه و سال در دانشگاه شیراز روابط‌عمومی دانشگاه شیراز از دانشگاهیان محترم (اعضای هیأت‌علمی، کارکنان و دانشجویان دانشگاه شیراز) دعوت می‌‌نماید تا با نگاه خلاقانه خود، براساس موضوعات اعلام‌شده در هرماه، لحظاتی‌ به یادماندنی‌ ثبت کنند و با...