دانلود و دسترسی به فایلهای آفلاین کلاسهای برگزارشده

اطلاعیه مهم در مورد دسترسی به فایلهای آفلاین کلاسهای برگزارشده

به اطلاع دانشجویان محترم می رساند با توجه به عدم امکان درج لینک دانلود فایلهای آفلاین کلاسهای برگزارشده دانشکده در سیستم اتوماسیون آموزشی ، خواهشمند است به روش استحصال لینک دانلود فایلهای آفلاین مربوط به هر کلاس دقت فرمایید

لینکهای آنلاین کلاسهای ضبط شده به صورت زیر هستند:

https://vc8.shirazu.ac.ir/pej9sc9wsd8l

or

https://vc8.shirazu.ac.ir/pej9sc9wsd8l/?OWASP_CSRFTOKEN=2ead24aeb98a0674f3bb0dc2fc5912f9c766f34032e87754fb060d7ac0a42c06

در لینک ضبط شده آنلاین، عبارت بعد از https://vc8.shirazu.ac.ir/ را که در مثال بالا pej9sc9wsd8l می باشد را کپی کرده و .zip به انتهای آن اضافه نمایید، حال عبارت pej9sc9wsd8l.zip را بعد از

https://offline.shirazu.ac.ir/14021/      برای کلاسهای نیمسال اول ۱۴۰۲-۱۴۰3
https://offline.shirazu.ac.ir/14012/     برای کلاسهای نیمسال دوم ۱۴۰۲-۱۴۰۱
https://offline.shirazu.ac.ir/14011/
      برای کلاسهای نیمسال اول ۱۴۰۲-۱۴۰۱

https://offline.shirazu.ac.ir/14002/        برای کلاسهای نیمسال دوم ۱۴۰۱-۱۴۰۰

https://offline.shirazu.ac.ir/14001/    برای کلاسهای نیمسال اول ۱۴۰۱-۱۴۰۰

https://offline.shirazu.ac.ir/99002/     برای کلاسهای نیمسال دوم ۱۴۰۰-۱۳۹۹

 

قرار دهید تا لینک دانلود فایل آفلاین کلاس مورد نظرتان به دست آید:

https://offline.shirazu.ac.ir/14021/pej9sc9wsd8l.zip

همچنین در سامانه آزمونهای دانشکده درسی به نام دانلود فایلهای آفلاین کلاسهای ضبط شده، وجود دارد، درس را باز کنید و در قسمتهای طراحی شده مربوط به هر نیمسال، لینک آنلاین کلاس ضبط شده را در کادر مربوطه وارد کرده و دکمه get را کلیک کنید، سپس بر روی To download Mp4 file click here کلیک نمایید تا فایل آفلاین را دانلود نمایید.

توصیه می شود لینکها را بر روی لپ تاپ یا کامپیوتر رومیزی خود و با کمک نرم افزارهای مدیریت دانلود، دریافت نمایید و سپس بر روی دستگاههایی مانند تلفن همراه مورد استفاده قرار دهید.

ضمنا فعلا فایلهای mp3 ایجاد نشده اند، چون به راحتی و با استفاده از نرم افزارهایmp4 to mp3 convertor می‌توانید فایلهای mp4  را به mp3 تبدیل نمایید (شیوه های زیادی وجود دارد). دوستان دانشجو در این فرآیند یاریگر ما و دیگر دوستانتان باشید تا انشاءالله بتوانیم همه کلاسهای ضبط شده را در اختیارتان قرار دهیم.

می توانید فیلم آموزشی نحوه دسترسی و دانلود فایلهای آفلاین کلاسهای برگزارشده دانشکده را مشاهده و برای دیگر دانشجویان دانشکده در فضای مجازی به اشتراک بگذارید.

تذکر مهم: در مورد فایلهای آفلاین به هیچ عنوان با کارشناسان مرکز فناوری اطلاعات تماس نگیرید، صرفا لینک مشکل دار را به همراه جزئیات لازم (نام درس، نام استاد، تاریخ و ساعت برگزاری و مشکل دقیق) از طریق سیستم مکاتبات در اتوماسیون آموزشی برای مهندس خرمی‌زاده ارسال نمایید.

با سلام و تبریک فرارسیدن سال تحصیلی جدید خدمت اساتید محترم دانشکده آموزشهای الکترونیکی
با توجه به شروع کلاسها از هفته آینده و تغییراتی که در نحوه پشتیبانی و نظارت بر کمیت و کیفیت کلاسهای دانشکده آموزشهای الکترونیکی بالاجبار به وجود آمده است، خواهشمند است نکات زیر را در طول سال تحصیلی جدید مدنظر قرار دهید:
1- در مورد ضبط جلسات
الف- مسؤلیت برگزاری کلاس با حضور دانشجویان و ضبط کلاسهای آنلاین، استاد محترم هر درس است و با توجه به اهمیت ضبط شدن جلسات، خواهشمند است دقت نمایید که استاد محترم هر درس، قبل از شروع مباحث درسی ضبط کلاس را فعال نماید و اگر برای این مهم مشکل دارند از پشتیبانی فنی کمک بخواهند.
همچنین خواهشمندیم دانشجویان محترم در کلاسهای آنلاین حضور مفید و موثر داشته باشند، و در زمان برگزاری کلاس، کلاس را برای خود آفلاین نمایید چرا که ممکن است گاهی اوقات به دلیل مشکلات فنی لینک ضبط شده پس از برگزاری کلاس قابل مراجعه نباشد.
2- چک کردن لینک کلاس و حساب کاربری
خواهشمند است حتما قبل از زمان برگزاری کلاس مجازی اول هر درس، لینک کلاس مربوطه را چک بفرمایید که مشکلی نداشته باشد. در صورتی که لینک کلاس یا حساب کاربری‌تان مشکل داشت، لطفا با پشتیبانی مرکز فناوری اطلاعات تماس بگیرید و مشکل را قبل از شروع زمان برگزاری کلاس برطرف نمایید.
3- قبل از شروع کلاسها چک نماید که سیستم و دستگاه شما مشخصات و نرم افزارهای لازم را دارد و راهنماهای موجود در صفحه راهنما را ملاحظه فرمایید تا کمترین نیاز را به پشتبان فنی داشته باشید.
4- برای مشکلات فنی صرفا با پشتیبانی مرکز فناوری اطلاعات دانشگاه شیراز تماس بگیرید 07136132222 یا 07136132929 (از ساعت 7:30 الی 19:30)
امید است سال تحصیلی در پیش رو سرشار از شادکامی توام با سلامتی برای شما سروران عزیز باشد.