مراحل فارغ التحصیلی ویژه دانشجویانی که بعد از 1392/01/01 دفاع کردند
باسمه تعالی
اطلاعیه فارغ التحصیلی ویژه دانشجویانی که بعد از تاریخ ۱/۱/۹۲ دفاع کرده اند:
به اطلاع دانشجویان محترم که از تاریخ ۱/۱/۹۲ به بعد دفاع کرده اند می رساند که مراحل بعد از دفاع به شرح زیر می باشد و دانشجو می بایست امور مربوط به فارغ التحصیلی را دقیقا مطابق زیر پیگیری نماید.
۱- فعال کردن فرم تسویه حساب الکترونیکی برای اطلاع از چگونگی فعال سازی فرم مذکور کلیک نمایید.
۲- ورود نمره در سیستم توسط نماینده تحصیلات تکمیلی بعد از دفاع و ارسال به مرحله بعد
۳- تایید نمره میانگین توسط استاد راهنما در سیستم و ارسال به مرحله بعد
۴- تایید گزارش نهایی و درج مرتبه رساله توسط کارشناس تحصیلات تکمیلی در دانشگاه
۵- بازگشت سیستم به دانشجو که در این مرحله دانشجو می بایست امور زیر را انجام دهد:
الف) ابتدا پایان نامه را دقیقا مطابق فرمت دانشگاه تنظیم. آخرین نسخه نهایی پایان نامه (word- pdf)، پاور پوینت، چکیده(فارسی – انگلیسی)، صفحه امضای اساتید (فارسی – انگلیسی) در سیستمsess را در سیستم آپلود نمایید و جهت تایید استاد ارسال نمایید.
تذکر مهم: در هنگام بارگزاری فایلهای پایان نامه به نکات زیر توجه فرمایید:
– فایل مربوط به صفحه امضا پایان نامه با فرمت pdf یا jpg ذخیره و بارگزاری شود.
– همه ی فایلها با حروف انگلیسی نام گذاری شود مثلا thesis.pdf یا abstract.pdf و از نامگذاری فایل ها با حروف فارسی که اغلب بصورت علامت سوال ؟؟؟ دیده میشود جدا خودداری گردد.
– فایل word چکیده فارسی و انگلیسی را در قالب یک فایل zip با عنوان abstract-fa-en-doc در قسمت چکیده فارسی آپلود کنید.
– فایل pdf چکیده فارسی و انگلیسی را در قالب یک فایل zip با عنوان abstract-fa-en-pdf در قسمت چکیده انگلیسی آپلود کنید.
– در صورتی که مقاله فقط پذیرش دارد لازم است علاوه بر نسخه نهایی مقاله، نامه رسمی پذیرش آن نیز در فایل جدا گانه ای بارگزاری شود.
– همه مقالات مستخرج از پایان نامه بصورت کامل بارگزاری شود و از بارگزاری تنها صفحه اول مقاله، خودداری شود.
لازم به ذکر است در صورت عدم رعایت هریک از نکات مذکور فرایند پایان نامه و سمینارویژه جهت اصلاح به دانشجویان محترم بازگردانده خواهد شد.
ج) ثبت پایان نامه در سایت Iran doc و دریافت کد رهگیری (برای اطلاع از چگونگی ثبت پایان نامه در سایت iran docکلیک نمایید.)
د) ثبت کد رهگیری در سیستم sess
ه) نحوه پرداخت هزینه فارغ التحصیلی
دانشجویان محترم جهت پرداخت هزینه فارغ التحصیلی وارد سیستم sess شده و از قسمت پایان نامه وارد قسمت رساله شوید سپس در پایین صفحه رساله از قسمت پرداخت اینترنتی هزینه فارغ التحصیلی نسبت به پرداخت اقدام نمایید.
نکته: دقت فرمایید که جهت پرداخت می بایست شناسه پرداخت را وارد نمایید در غیر اینصورت پرداخت شما با موفقیت در سیستم ثبت نخواهد شد.
شناسه پرداخت در خط قرمز بالای صفحه ورودی اتوماسیون آموزشی دکر شده است.
ی) ارسال به مرحله بررسی نسخه نهایی رساله توسط استاد راهنما
۶- دانشجویان می بایست یک نسخه پایان نامه را پس از کسب مجوز صحافی از تحصیلات تکمیلی دانشگاه، صحافی کرده و به کتابخانه مرکزی تحویل داده شود.
- می بایست از ابتدا تا انتهای پایان نامه در یک فایل پیوسته word , pdf ارائه گردد و تاییدیه علمی اساتید، (فارسی و لاتین) امضا شده در جای تعیین شده در همان فایل word , pdf اسکن گردد.
همچنین تاییدیه علمی اساتید می بایست قبلا توسط دانشجو با توجه به فرمتی که در سایت دانشگاه شیراز- معاون آموزشی – مدیریت تحصیلات تکمیلی- پایان نامه ها (http://shirazu.ac.ir/fa/node/983) آمده است به تعداد لازم که در زیر آمده است تهیه شده و به امضای (اصل) اساتید رسیده باشد. (یک نسخه امضای فارسی و یک نسخه امضای انگلیسی تهیه نمایند.)
۷- ویرایش اطلاعات پایان نامه-تایید فایل نهایی توسط استاد راهنما و ارجاع به مرحله بعد
۸- بررسی شیوه تدوین فایل رساله در دانشکده توسط کارشناس تحصیلات تکمیلی دانشکده ارسال به مرحله تایید نسخه نهایی فایل رساله در دانشکده
۹- تایید نسخه نهایی فایل رساله در دانشکده و ارسال به مرحله تایید نهایی فایل رساله درتحصیلات تکمیلی دانشگاه
۱۰- تایید نهایی فایل رساله درتحصیلات تکمیلی دانشگاه -صدور مجوز صحافی و ارسال به مرحله تایید صورت جلسه دفاع توسط اساتید مشاور نکاتی راجع به صحافی پایان نامه
۱۱- تایید صورت جلسه دفاع توسط اساتید مشاور و ارسال به مرحله بررسی وضعیت فارغ التحصیلی دانشجو در بخش
۱۲- بررسی وضعیت فارغ التحصیلی دانشجو در بخش و ارسال به مرحله «بررسی وضعیت فارغ التحصیلی دانشجو در بخش»، در این مرحله کاربر کارشناس آموزشی است. (تائید این مرحله بعد از اتمامِ درخواست تسویه حساب و پرداخت هزینه فارغ التحصیلی انجام میشود)
۱۳- بررسی وضعیت فارغ التحصیلی دانشجو در بخش، در این مرحله کاربر رئیس بخش است.
۱۴- دریافت نسخه صحافی شده توسط کارشناس کتابخانه میرزای شیرازی و ارسال به مرحله دریافت نسخه های صحافی شده/تایید فارغ التحصیلی دردانشکده
۱۵- بررسی گزارش نهایی فارغ التحصیلی توسط کارشناس تحصیلات تکمیلی دانشگاه و ارسال به مرحله پرداخت اینترنتی هزینه فارغ التحصیلی و جریمه دیرکرد
۱۶- پرداخت اینترنتی هزینه فارغ التحصیلی و جریمه دیرکردتوسط دانشجو و ارسال به مرحله بررسی گزارش نهایی فارغ التحصیلی توسط کارشناس و ارسال به مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه
۱۷- بررسی گزارش نهایی فارغ التحصیلی توسط کارشناس و ارسال به مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه
۱۸- تایید گزارش نهایی وصدور مجوز فارغ التحصیلی توسط مدیرتحصیلات تکمیلی دانشگاه و ارسال به مرحله انجام امور فارغ التحصیلی- مرحله بررسی مدارک و سوابق دانشجو در اداره آموزش دانشگاه
۱۹- انجام امور فارغ التحصیلی- مرحله بررسی مدارک و سوابق دانشجو در اداره آموزش-واحد ثبت نام و ارسال به مرحله انجام امور فارغ التحصیلی- مرحله بررسی واحدهای گذرانده و سوابق تحصیلی دانشجو
۲۰- انجام امور فارغ التحصیلی- مرحله بررسی واحدهای گذرانده و سوابق تحصیلی دانشجو در اداره آموزش-واحدریز نمرات و ارسال به مرحله انجام امور فارغ التحصیلی- مرحله تهیه خلاصه پرونده فارغ التحصیلی در اداره آموزش واحد فارغ التحصیلی
نکته: دانشجویان لطفا دقت داشته باشند که بعد از اینکه سیستم در قسمت وضعیت،مرحله پایان یافته را نشان داد با مراجعه به سایت دانشگاه شیراز در قسمت امور دانش آموختگان، اطلاعیه مربوط به صدور مدرک را مطالعه نموده و نسبت به ارسال مدارک از طریق پست برای اداره آموزش دانشگاه شیراز اقدام نمایید تا پس از تایید مدارک، مدرک برای دانشجو پست گردد. (امور دریافت مدرک فقط از طریق پست انجام می شود.)
نکته :دانشجویان محترم پس از طی مراحل بالا جهت دریافت مدرک می توانند به اینجا مراجعه کنند.
***************************
دانشجویان محترم لطفا به نکاتی که در زیر آمده دقت نمایید:
دانشجو می بایست کارت دانشجویی خود را بعد از فعال کردن فرم تسویه حساب الکترونیکی به کارشناس آموزش مربوطه در دانشکده تحویل تا کارشناس تیک تایید کارت را زده و سیستم را به مرحله بعد ارسال نماید.
دانشجویانی که کارتشان مفقود شده می بایست به واحد صدور کارت در ساختمان امور دانشجویی مراجعه نمایند.
****************************
عناوین فارسی و لاتین رشته / دانشکده
پیرو مذاکرات به عمل آمده درشورای علمی گروه مهندسی فناوری اطلاعات در خصوص عنوان لاتین و فارسی رشته و دانشکده و درج آن در پایان نامه موارد زیر را به اطلاع میرساند:
عنوان لاتین و فارسی رشته:
INFORMATION TECHNOLOGY ENGINEERING (E- COMMERCE)
مهندسی فناوری اطلاعات(تجارت الکترونیکی)
INFORMATION TECHNOLOGY ENGINEERING (MANAGEMENT OF INFORMATION SYSTEMS)
مهندسی فناوری اطلاعات(مدیریت سیستمهای اطلاعاتی)
INFORMATION TECHNOLOGY ENGINEERING (SOFTWARE DESIGN AND DEVELOPMENT)
مهندسی فناوری اطلاعات(طراحی و تولید نرم افزار)
CONTROL ENGINEERING
مهندسی برق- کنترل
CRIMINAL LAW & CRIMINOLOGY
حقوق جزا و جرم شناسی
INSTRUMENTATION AND AUTOMATION ENGINEERING IN OIL INDUSTRIES
مهندسی ابزار دقیق و اتوماسیون صنایع نفت
عنوان لاتین و فارسی دانشکده:
SCHOOL OF E-LEARNING
دانشکده آموزشهای الکترونیکی
مهلت انجام امور فارغ التحصیلی دانشجویان، ۹۰ روز می باشد و پس از این مهلت، شامل پرداخت جریمه دیر کرد خواهید شد.
با آرزوی موفقیت روزافزون
مدیریت آموزش و تحصیلات تکمیلی
دانشکده آموزشهای الکترونیکی