نحوه ارتباط با پشتیبانی آزمونهای دانشکده آموزشهای الکترونیکی

با سلام

.

خواهشمند است راهنماهای تقدیم شده را قبل از شرکت در آزمونها به دقت ملاحظه فرمایید تا مشکلی برای شما پیش نیاید.

تذکر1: آپلود پاسخ سوالات را به لحظات آخر وا مگذارید و توجه داشته باشید که زمانی که برای آپلود موارد یادشده موردنیاز است نیز قسمتی از زمان آزمون است و ممکن است استاد، پاسخهای ارسالی شما عزیزان را بعد از اتمام زمان آزمون نپذیرند و حق شما عزیزان تضییع گردد.

تذکر 2: اگر به هر دلیلی موفق به ارسال فایل یا فایلهای پاسخ در موعد مقرر نشدید، بلافاصله و در اولین فرصت فایلها را برای استاد درس (صفحه درس، مکاتبه با استاد درس) و رونوشت برای مدیر آموزش (سرکار خانم یزدانی zyazdani) ارسال نمایید و علت تاخیرتان در ارسال فایل پاسخ را توضیح دهید تا تصمیم مناسب توسط آموزش و استاد درس برای شما گرفته شود.

در صورت ارسال فایل برای مدیر آموزش، فایل ارسالی توسط مدیر آموزش باز نمی شود و تنها در صورتیکه استاد درس از آموزش گزارش بخواهند، گزارش فایل ارسالی دانشجو، برای استاد درس ارسال می گردد.

تذکر 3: ترجیحا از نرم افزار یا سایتهای موجود برای تبدیل فایلهای JPG به PDF  استفاده نمایید (بهترین حالت در دسترس بودن یک اسکنر و نرم افزار تبدیل عکس به PDF می‌باشد)

تذکر 4: تماس تلفنی را صرفا در مواقع اضطراری و در صورتی که نیاز به اقدام سریع وجود دارد انجام دهید و سوالات متداول خود را از طریق مرور فایلهای راهنما و سئوالات متداول تقدیم شده و نهایتا گفتگوی آنلاین پیگیری نمایید.

امیدوارم همه دانشجویان گرامی آزمونهای پایان ترم را با موفقیت و شادکامی سپری نمایند.

با تشکر

مدیریت برگزاری آزمونهای آنلاین دانشکده آموزشهای الکترونیکی

دکتر نیک سرشت